top of page

Groupe de Cuisery-Villageduliv

Public·46 membres

Kayıp Sonrası Bölüm Değiştirmek Tehlikeli

Bir bölümde kazandıktan sonra başka bölüme geçmek birçok kişiye normal gelebilir ama bence en riskli anlardan biri de bu. Çünkü oyuncu kazanınca daha gevşek, daha cesur ve daha az eleştirel oluyor. Spordan çıkan slot açıyor, canlı masadan çıkan e-spora bakıyor ve o an her şey daha kolay görünmeye başlıyor. Siz kazanç sonrası alan değiştirmeyi tehlikeli buluyor musunuz? Bana bazen kayıp sonrası değil, kazanç sonrası yapılan geçişler daha çok hata üretiyor gibi geliyor.

8 vues
timi cpeksi
timi cpeksi
09 mai

Salut à tous, utilisateur de Côte d’Ivoire ici. J’ai découvert cette APK un peu par hasard en regardant quelqu’un utiliser son téléphone dans un bus à Abidjan. Ça m’a intrigué parce que tout semblait fonctionner sans ralentissement. Plus tard, j’ai essayé winwin.co.ci/apk/. L’application est simple à comprendre et ne demande pas beaucoup de temps pour s’adapter. J’ai aimé la rapidité de navigation entre les sections. J’ai testé un moment en soirée sans attente particulière. J’ai perdu quelques sessions au début, mais en continuant j’ai réussi à récupérer une partie et terminer la soirée sur une note plus positive.

membres

• Alex Nilson
    Alex Nilson
  • Ramsay
    Ramsay
  • Van Son
    Van Son
  • timi cpeksi
    timi cpeksi
  • Volpa Faro
    Volpa Faro
bottom of page